دانستنی

دانستنی

دانستنی

دانستنی

برخی امکانات خانه هوشمند

سیستم در بازکن هوشمند و تصویری

یکی دیگر از امکاناتی که باعث بالا رفتن کارایی میشود، و در اکثر ساختمان های هوشمند استفاده میشود، در باز کن ها یا قفل هوشمند است، البته این سیستم شامل موارد زیادی است ک شامل مواردی از جمله، در باز کن، قفل، چشمی درب و… میشود، با استفاده از این سیستم میتوانید از وضعیت ورود و خروج به خانه یا محل کارتان مطلع شوید. و حتی زمانی که خانه نیستید هم بدانید که چه افرادی جلوی خانه شما آماده اند. این امکانات میتواند، شامل مواردی مانند: پارکینگ و… هم بشود.

سیستم اعلام و اطفای حریق

یکی دیگر از ویژگی های هوشمند و کاملا کاربردی سیستم های ضد حریق هستند، این سیستم به افزایش امنیت و ایمنی خانه کمک میکند، و زمانی که دود یا علائمی از حریق توسط سیستم های اطفای حریق تشخیص داده شوند، با استفاده از آژیر هشدار به اطلاع شما خواهد رسید.

کنترل وسایل برقی آشپزخانه

از دیگر موراد امکان کنترل کردن وسایل برقی آشپزخانه است، این روز ها با دلیل مشغله های زیادی که افراد دارند ترجیح میدهند که آشپزی را در خانه انجام ندهند و از غذاهای آماده استفاده کنند تا بیشتر بتوانند به کارهای دیگرشان رسیدگی کنند، به این دلیل که پختن غذا وقت زیادی را در روز به خود اختصاص میدهد. اما تجهیزات هوشمند در این زمینه هم میتوانند به شما کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.