دانستنی

دانستنی

دانستنی

دانستنی

فرمت های مختلف چاپ مقاله تضمینی


 

فرمت­های مقالات نشریه­ای متفاوت است اما بسیاری از آنها از طرح کلی IMRAD پیروی می­کنند که توسط کمیته بین­المللی سردبیران مجلات علمی مطرح شده است. چنین مقالاتی با چکیده شروع می­شوند، که خلاصه یک تا چهار پاراگرافی از مقاله است.

چاپ مقاله jcr

مقدمه پیشینه تحقیق را توصیف می­کند که بحثی درباره تحقیقات مشابه را نیز دربر می­گیرد. مواد و روش­ها یا بخش آزمایشی جزئیات علمی نحوه انجام تحقیق را فراهم می­اورد. بخش نتایج و بحث پیامد و الزامات تحقیق را بیان می­کند و بخش نتیجه­گیری تحقیق را در زمینه خود قرار می­دهد و موضوعاتی را برای تحقیق بیشتر ارائه می­دهد.

چاپ مقاله تضمینی 

تجویز قرص یا داروی ضد انگل دام


انگل هایی مانند کپلک، تنیای روده و انگل قزل قروت از انگل های شایع در دام ها هستند که باعث کم اشتهایی و حتی مرگ  گوسفندان می شود. از این جهت برای درمان آنها لازم است که برای یک هفته قرص و شربت ضد انگل به دام ها تجویز شود. همچنین نکات زیر را برای نگهداری از آنها رعایت کنید.

خرید گوسفند زنده در تهران
•    تمیز کردن محل غذا خوردن و آبشخوار آنها
•    نگه نداشتن تعداد زیادی از گوسفندان بیمار یک جا
•    تجویز داروهای ضد انگل دو هفته پیش  از بردن دام  به مرتع

چه زمانی باید فیلتر تصفیه آب خرید؟

استفاده از تصفیه آب خانگی یکی از بهترین روش ها برای فیلتر کردن آب ورودی است که در سراسر کشور مورد استفاده قرار میگیرد. و به بالا بردن کیفیت آب مصرفی میپردازد. اما چه زمانی زمان مناسب برای خرید فیلتر تصفیه آب است با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

آیا فیلتر های دستگاه تصفیه آب واقعا موثر هستند؟

استفاده از فیلترهای با کیفیت راه حلی ساده و کم هزینه برای داشتن یک زندگی سالم و مصرف آب سالم است، امروزه استفاده از این فیلتر ها بسیار رایج شده است اما سوالی که همواره توسط مشتریان ما پرسیده میشود این است که آیا واقعا این فیلترها موثر هستند؟ و کدام فیلتر برای داشتن آب آشامیدنی سالم مناسب تر است؟

پاسخ ما به شما این است که بله استفاده از این فیلتر ها و مصرف آب آشامیدنی سالم واقعا موثر است و به این دلیل که بیشترین ماده ای که انسان ها در طول شبانه روز مصرف میکنند آب است یا غذاهایی که با آب درست شده اند، استفاده از فیلتر های تصفیه برای بهبود سلامت این دستگاه ها مفید است.

دستگاه کلایمر


دستگاه کلایمر یا suspended scaffold که با نام های دیگری مانند بالابرنما، داربست معلق و قندوله هم شناخته میشود به دستگاهی گفته مبشود که برای کار روی نما و سطح خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگرید.

داربست های معلق انواع گوناگونی دارند و با توجه به کارایی ای که دارند در طراحی آنها قطعات گوناگونی استفاده شده است.

دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی



اگر پس از اینکه لباسشویی خود را روشن کردید شروع به کار نکرد و یا به عبارتی دیگ دستگاه نچرخید، به احتمال خیلی زیاد مشکل به وجود آمده به دلیل خطاهایی است که شما در زمان استفاده از دستگاه مرتکب شده اید. در صورتی که دستگاه شما با این مشکل مواجه شده است ابتدا این مقاله را بخوانید و در صورتی که مشکل شما حل نشد نیاز است با نمایندگی دستگاه لباسشویی خودتماس بگیرید. مرکز تعمیرات تکسان سرویس دارنده نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ ، نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو ، بوش ، تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی همیشه آماده پاسخگویی به مشکلات شماست.

پر کردن بیش از ظرفیت لباسشویی
اگر هربار لباس های زیادی را در دستگاه لباسشویی می اندازید، این کار باعث خواهد شد که چرخه شست و شو دستگاه بهم بخورد و وزن بیش از حد لباس ها باعث آسیب رسیدن به درام دستگاه شود. ظرفیت دستگاه های لباسشویی روی آنها درج شده است. هیچ وقت بیش از میزان ظفیت دستگاه ها آنها را پر نکنید.

دانستی های جالب در مورد قفل های دیجیتالی

قفل های ی سد محکمی در برابر تهدادت خارجی هستند که به وسیله آنها میتوان به راحتی و بدون نگرانی امنیت محل زندگی و کار را تامین کرد. استفاده از این قفل ها روشی هوشمندانه برای زندگی هوشمندانه است، در این نوشته دانستنی های جالب در مورد قفل های دیجیتالی را بررسی میکنیم.
کنترل ورود و خروج افراد مختلفشاید بتوان گفت که جالب ترین ویژگی این قفل دیجیتال ها کنترل ورود و خروج افراد با استفاده از تلفن همراه است، اگر بخواهید از این قابلیت استفاده کنید، با هر بار ورود و خروج به درب و باز و بسته شدن آن، اطلاعات در قفل ثبت خواهد شد. و در صورت نیاز برای شما ارسال میشود. همچنین از آنجایی که اینقفل هوشمند دارای سنسور تشخیص فشار اضافی هستند زمانی که نیروی بیش از حد مجاز به آنها وارد شود، پیغام هشداری را برای شما ارسال خواهد کرد.

نحوه دسترسی به jcr

همانطور که گفتیم اطلاعات و ایمپکت فکتور مجلات مختلف به صورت سالانه توسط موسسه jcr جمع آوری و ذخیره میشود و میتوان به سادگی با مراجعه به وبسایت این مجله و دسترسی به پایگاه داده های آنها اطلاعات مربوز به یک سال خاص را مشاهده کردبه عنوان مثال میتوانید چک کنید که بالاترین ضریب تاثیر در مقالات زمینه پزشکی برای چه نشریه ای است؟

چاپ مقاله jcr

چاپ مقاله تضمینی 

مراحل تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب


به طور میانگین لازم است که فیترهای تصفیه آب را هر 6 ماه یک بار تعویض کنید. اگر خودتان قصد دارید اقدام به تعویض این قطعه کنید میتوانید با مطالعه این نوشته آن کار را انجام دهید

 

  1. شیر ورودی آب دستگاه را ببندید تا آب ورودی به دستگاه قطع شود. اگر شیر دستگاه را نمیابید میتوانید شیر آب اصلی را برای مدت کوتاهی ببندید.
  2. شیر برداشت آب متصل به دستگاه تصفیه آب را باز کنید که اگر آب در داخل دستگاه و شلنگ های آن باقی مانده است به طور کامل تخلیه شود.

ماشین لباسشویی شما تراز نیست


اگر دستگاه شما حین کار کردن لرزش دارد و صداهای بلندی ایجاد میکند، نشانگر این است که دستگاه تراز نیست، تراز نبودن این دستگاه باعث آسیب رسیدن به کف و بدنه آن میشود

تعمیر لباسشویی سامسونگ

و در درازمدت این مسئله باعث آسیب رسیدن به اجزا داخلی لباسشویی نیز خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ
برای تراز کردن ماشین لباسشویی، با استفاده از یک ابزار تراز نحوه قرار گیری آن را بررسی کنید و مطمئن بشوید که نسبت به سطح زمین در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد
نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

 

 

اجاره کلایمر


باتوجه به آنکه کلایمر ها جایگزین مناسبی برای داربست میباشند ، از این رو بسیاری از سازنده های کشور ترجیح میدهند تا به جای نصب داربست از اجاره کلایمر یا خرید آن در پرژه های خود استفاده نمایند . اجاره بالابر نسبت به نصب داربست دارای مزایایی میباشد.

کلایمرها دارای ایمنی بسیار بالایی بوده وکار فرما با اجاره یا خرید آنها تضمین بالاتری برای ایمنی اجرای در ساختمان ایجاد نموده است ،(کلایمرها به دلیل سیستم ترمز، پاراشوت وسیم بکسل جانبی دارای سیستم ایمنی بالایی میباشند.)

این دستگاه در مقاسه با داربست نما فضای کمتری را اشغال می نماید و پس از پایان زمان اجاره ، بهاجاره کلایمر سادگی قابل برگشت یا نگهداری در انبار میباشد

انواع کلیدهای هوشمند قفل های دیجیتالی

به تازگی یک شرکت آلمانی از نرم افزار جدید خود در در زمینه قفل دیجیتال پرده برداری کرده است، با استفاده از نرم افزار میتوان برای قفل های الکترونیکی کلیدهای هوشمند تعریف کرد و با استفاده از آنها به افراد مختلف اجازه ورود و دسترسی به قفل درب آپارتمان و خانه را داد.

به عنوان مثال میتوانید با استفاده از کلید هوشمند زمانی که در خانه نیستید برای یکی از دوستانتان یک کلید قفل هوشمند تعریف کنید که بتواند وارد خانه شده و به گلدان هایتان آب بدهد یا درب را برای ماموران اداره گاز باز کنید.

این نرم افزار با ساخت یک QR کد اختصاصی برای هر فرد و ارسال آن از طریق ایمیل این امکان را به آنها میدهد تا بتوانند درب را باز کنند.

IRANCELL SIMCARD:in IRAN


Mobile is one of those products which has changed  the lives of humans .over the last few decades  and smartphones ,it has  became  essential ordinance for todays society.
Useing  SIM cards to connect with your friends and surrunding  people .
Irancell's communications service company is Iran's second-largest mobile phone operator of course , there are several operators who who compete for represent  a telephone line in IRAN.
This company was selected as the best operatore in 1392.
At present, 78 million 58 thousand SIM cards have the largest share . Irancell's operator entered Iran in 2006
iran travel agency

کدهای خطای لباسشویی آاگ


در لباسشویی های جدید زمانی که لباسشویی با مشکلی مواجه میشود این مشکلات در قالب کد های خطا یا ارور های لباسشویی به کاربرنشان داده میشود تا بتواند با بررسی آنها خطا های دستگاه را برطرف نماید.

اگر لباسشویی شما متوقف شده است و کد خطایی را نشان میدهد این نوشته را مطالعه کنید تا با علت کدهای خطا و روش های برطرف کردن آنها اشنا شوید.

 

کد خطای E11 لباسشویی آاگ : مشکل در آبگیری لباسشویی

برای برطرف کردن این کد خطا لوله های ورودی آب و شلنگ ها را بررسی کنید که مسدود نشده باشند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

کدهای خطای لباسشویی آاگ


در لباسشویی های جدید زمانی که لباسشویی با مشکلی مواجه میشود این مشکلات در قالب کد های خطا یا ارور های لباسشویی به کاربرنشان داده میشود تا بتواند با بررسی آنها خطا های دستگاه را برطرف نماید.

اگر لباسشویی شما متوقف شده است و کد خطایی را نشان میدهد این نوشته را مطالعه کنید تا با علت کدهای خطا و روش های برطرف کردن آنها اشنا شوید.

 

کد خطای E11 لباسشویی آاگ : مشکل در آبگیری لباسشویی

برای برطرف کردن این کد خطا لوله های ورودی آب و شلنگ ها را بررسی کنید که مسدود نشده باشند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

چرا قفل هوشمند را جایگزین قفل های مکانیکی کنیم؟


امروزه با پیشرفت تکنولوژی، قفل هوشمند یکی از مهم ترین ابزارهای در دسترس برای ایمن سازی محیط های مختلف مسکونی، اداری، تجاری و... به حساب می آید. اتصال بسیاری از اشیای در اختیار ما به اینترنت، کاربرد این قفل ها را بیش از پیش مهم می نمایدچرا که از طریق اینترنت و با رعایت نکات امنیتی آن، امکان کنترل بیشتر وسایل فراهم شده است و خانواده، اشیای گران بها و اطلاعات ما نیز در برابر خطرات احتمالی از ایمنی بیشتری برخوردار خواهند بود. 
در این مقاله، به مزیت های قفل هوشمند می پردازیم. اگر تاکنون به تعویض دستگیره ها فکر نکرده اید توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه شوید.

معرفی نژاد گوسفند رومانف


نژاد گوسفند رومانف نژادی اصیل روسی است. که اصلیت آن به منطقه ای به نام ورشو در روسیه برمی*گردد و اسم آن از محل زادگاهش یعنی شهر رومانف گرفته شده است. این گوسفند در ابتدا تنها در روسیه بود اما به مرور زمان به کشور های دیگر هم توزیع شده است. این حیوان به منظور تولیدات گوشت قرمز پرورش داده میشوند.
مشخصات ظاهری گوسفند رومانف


این اندازه گوسفند متوسط و بزرگ است. که از نژاد گوسفندان اروپای شمالی است.در آغار تولد رنگ آنها سیاه است اما به مرور زمان به رنگ خاکستری تبدیل میشوند. از نظر اندازه ای این گوسفند بین 55 و 80 کیلوگرم وزن دارد. و در آغاز تولد بین 40 تا 50 کیلوگرم است.
خرید گوسفند زنده در تهران

معرفی نژاد گوسفند رومانف


نژاد گوسفند رومانف نژادی اصیل روسی است. که اصلیت آن به منطقه ای به نام ورشو در روسیه برمی*گردد و اسم آن از محل زادگاهش یعنی شهر رومانف گرفته شده است. این گوسفند در ابتدا تنها در روسیه بود اما به مرور زمان به کشور های دیگر هم توزیع شده است. این حیوان به منظور تولیدات گوشت قرمز پرورش داده میشوند.
مشخصات ظاهری گوسفند رومانف


این اندازه گوسفند متوسط و بزرگ است. که از نژاد گوسفندان اروپای شمالی است.در آغار تولد رنگ آنها سیاه است اما به مرور زمان به رنگ خاکستری تبدیل میشوند. از نظر اندازه ای این گوسفند بین 55 و 80 کیلوگرم وزن دارد. و در آغاز تولد بین 40 تا 50 کیلوگرم است.
خرید گوسفند زنده در تهران

چرا باید برای امنیت فرزندان مان قفل دیجیتال روی درب خانه نصب کنیم؟


اگر پدر و مادری هستید که نگران فرزندان تان هستید که پشت درب نمانند باید قفل دیجیتال بخرید
بین دسته بندی افرادی که این روزها باید حتما به فکر جایگزینی قفل دیجیتال با قفل های کلیدی باشند ، پدر و مادرهایی که دارای فرزند خردسال هستند در اولویت اول هستند . این گروه افراد شامل پدر و مادرهایی می شوند که بیشتر روز را در بیرون از منزل و در محل کار هستند اما فرزندان خردسال آنها مجبور هستند از مدرسه به خانه برگردند و تنها باشند . 
چرا باید برای امنیت فرزندان مان قفل دیجیتال روی درب خانه نصب کنیم؟ 
مشخصا این روزها انقدر همه ما مشغله ذهنی و فکری زیاد داریم که گاهی فراموش میکنیم که حتی فرزندان مان چه ساعتی به خانه می رسند و یا اینکه فراموش میکنیم صبح موقع رفتن به مدرسه چک کنیم که حتما کلیدها را با خودشان برده اند یا نه . بنابراین در این شرایط ممکن است برای فرزندان مان هزار و یک مشکل و خطر پیش آید . مثلا ممکن است سارقین در کمین نشسته باشند و به محض اطلاع از اینکه بچه ها در خانه تنها هستند بخواهند به خانه وارد شوند و یا با جا گذاشتن کلید در خانه و همراه نبردن کلیدها ساعت ها پشت در ب بمانند تا پدر و مادر ها بتوانند خودشان را برسانند و..

توصیه پزشکان درباره مصرف آب


طبق توصیه پزشکان خوردن 8 لیوان آب برای همه افراد بالغ لازم و ضروری است،  به این دلیل که مصرف آب سالم به بدن تامین رطوبت لازم برای پوست و عملکرد بهتر دستگاه گوارش بسیار ضروری است. به همین دلیل به توصیه پزشکان مصرف آب به شادابی پوست و همچنین دفع سموم بدن کمک میکند

در مادران باردار استفاده از آب سالم به فعالیت های متابولیکی جنین کمک خواهد کرد.

خوصیات آب سالم

آب موجود در طبیعت به طور معمول شامل مواد مختلفی مانند مواد معدنی، ذرات معلق شامل آهن، منگنز، اکسید الومینیوم و... است، که برخی از آنها برای سلامت بدن خطرناک هستند به این دلیل که شامل ذرات معلق فراوانی هستند. برخی از این ذرات که به عنوان فلزات سنگین شناخته میشوند نه تنها برای بدن مفید نیستند ممکن است در دراز مدت باعث بروز بیماری های مختلف مانند سنگ کلیه هم بشوند

منبع تصفیه آب

دستگاه های کلایمر با کابین های زاویه دار

در حین ساخت بخش های مختلف ساختمان و خصوصا نماکاری ها بخش هایی از ساختمان وجود دارند که  دارای سطوح زاویه دار هستند. به عنوان مثال بخش پنجره ها یا گوشه های ساختمان، اگر بخواهیم روی این بخش ها کار کنیم نیاز به دستگاه کلایمر با کابین زاویه دار داریم که بتواند روی بخش های زاویه دار کار کند.

دستگاه های کلایمر زاویه دار را میتوان در گوشه ها و شکستگیهای بنا مورد استفاده قرار داد. این نوع از دستگاه ها همانطور که در تصویر مشاهده میکنید. نیاز به نگهدارنده های کالسکه ای برای نگه داشتنشان روی بام دارند.
استفاده از این دستگاه های کلایمر هم مانند سایر دستگاه ها است و با استفاده از وزنه به بخش های بالایی فیکس میشود. در این نوع دستگاه ها از سیم های مخصوص و موتورهای کشنده خاص استفاده میشود.
همانند سایر بالابرها این دستگاه هم ظرفیت متغیری دارد و بسته به تحمل کابین و موتورها میتواند وزن های متغیری را تحمل نماید.
زمانی که نیاز باشد دستگاه وزن بیشتری را تحمل کند از ترمزهای مختلفی هم در آن استفاده میشود. تا بتواند ایمنی بیشتری  داشته باشد. به عنوان مثال ترمز blockstop از انحراف دستگاه جلوگیری میکند و در صورت انحراف دستگاه آن را در زمانی کمتر از یک دهم ثانیه در جای خود ثابت نگه میدارد.
اجاره کلایمر