دانستنی

دانستنی

دانستنی

دانستنی

15 دلیل برای طراحی سایت


  1. تبلیغات در سایت و اینترنت با هزینه کمتری نسبت به روشهایی مانند تبلیغات تلویزیونی قابل انجام است.
  2. در فضای وب طیف گسترده ای و روش های مختلفی برای تبلیغ و دیده شدن وجود دارد.
  3. این سایت مانند یک بوم بزرگ است که می تواند اطلاعات کاملی را درباره محصول و خدمات منتقل کند.
  4. پاسخ دادن به سؤال تعداد زیادی از مشتریان به طور هم زمان و یکباره از طریق سایت و درج مطالب مرتبط در آن
  5. وب سایت به گونه ای طراحی شده است که بهتر از هر راه دیگری (به عنوان مثال آموزش تلفنی) با مشتریان ارتباط برقرار می کند و آموزش لازم را برای استفاده از محصولات به آنها می دهد.
  1. چندین سال است که هیچ کس به دنبال شماره برای تماس با هرجای کتاب تلفن نیست. در عوض ، آنها به دنبال راه هایی برای تماس با آن در اینترنت و از طریق سایت ها هستند. بنابراین داشتن یک وب سایت برای یک تجارت ضروری است.
  2. توجه داشته باشید که اگر زمانی شکم بزرگ اعتبار یک تاجر بود ، امروز با پیشرفت فناوری طراحی سایت ، به یک تاجر و کسب و کار اعتبار می بخشد.
  3. شاید برای همه امکان خرید و فعالیت در مرکز شهر وجود نداشته باشد ، اما در مورد وب سایت ، همه این حق را دارند که با تلاش و پیگیری ، در بهترین مکان در اینترنت قرار بگیرند.
  4. در ادامه پشتیبانی 24 ساعته 7 روز در هفته برای کلیه مشاغل امکان پذیر نیست مگر اینکه این پشتیبانی به یک واحد هوشمند و سریع مانند وب سایت اختصاص یابد.
  5. یکی از بزرگترین مزایای یک وب سایت ، سادگی انتشار مطالب و خدمات آن در بین مردم و البته توسط خود مردم است.
  6. مهم نیست که چقدر یک تجارت موفق و مرتب و مشتری پسند باشد ، طراحی وب سایت ایجاد گروه جدیدی از مشتریان را ممکن می سازد.
  7. بازاریابی ایمیل یکی از موثرترین روشهای بازاریابی در جهان است. به این ترتیب ، حتی اگر افراد از سایت شما بازدید نکنند ، می توانند از طریق ایمیلهایی که دریافت می کنند از جدیدترین اخبار مربوط به کار شما مطلع شوند.
  8. در ادامه توضیحات بالا ، یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت ، امکان ایجاد باشگاه مشتری است. پس از ایجاد باشگاه مشتری می توان انواع دیگری از خدمات را در اختیار مخاطبان قرار داد. مانند ارسال خبرنامه هفتگی ، ارائه تخفیف ویژه و…
  9. از طریق سایت می توان اطلاعاتی از قبیل اطلاعات تماس افرادی را که مشتری واقعی یک تجارت هستند ، بدست آورد و برای تبدیل آنها به مشتریان بالقوه برنامه ریزی کرد.
  10. از گذشته تا به امروز ، رقابت بین شرکتهای مختلف در یک زمینه کار وجود داشته است. دارندگان مشاغل مختلف همیشه به دنبال راه هایی برای پیروزی در این رقابت بودند. در عصر دیجیتال امروز ، این یک راه حل طراحی وب سایت حرفه ای برای تجارت است.
  11. وب سایت به شما امکان می دهد علاوه بر راه های موجود برای ارائه خدمات به مشتری بصورت آنلاین ، به صورت آنلاین کار و درآمد کسب کنید.
  12. در بخش وبلاگ یک وب سایت ، می توانید مطالب دیگری را از کسب و کار خود منتشر کنید که علاوه بر ایجاد مشتری از طریق آن محتوا ، به مشتریان امکان ارسال نظرات و دیدگاه ها را نیز می دهد.
  13. طراحی وب سایت و ایجاد کارها خیلی سریعتر می شود. به عنوان مثال ، حذف تماس های تلفنی یک به یک از مشتریان و ثبت سفارش اسناد ثبت سفارش ، تحویل کار به مشتری نهایی را تسریع می کند.
  14. طراحی و چاپ بروشورها و کاتالوگ ها در حالی که انسان مدرن دیگر علاقه ای به مطالعه کاغذ و منابع چاپی ندارد ، چاره ای جز مصرف کاغذ ندارد.
  15. یک وب سایت اگر به صورت اصولی و تخصصی طراحی و ایجاد شود ، برای صاحبان وب سایت بستر بالقوه ای برای تجزیه و تحلیل عملکرد و شناخت رفتار مشتری فراهم می کند.