دانستنی

دانستنی

دانستنی

دانستنی

مزایای لوله های بدون درز یا مانیسمان


1.بدون درزو جوش و هرگونه نقص هندسی لوله مانیسمان

2.دارای خواص همگن و ثابت در کل طول لوله

3.دارای خواص مکانیکی بهینه و خوب

4.عدم نیاز به قالب

5.قابلیت تولید انبوه و با ابعاد خیلی کوچک

6.دارای مقاومت و تحمل بالا 

ایمنی کلایمر با استفاده از سازه های نگهدارنده

کلایمر وسیله ای است که در صنعت ساختمان سازی جهت کار روی ارتفاع از آن استفاده میشود و از قطعات مختلفی ساخته شده است، کابین بالابر بخشی از آن است که کاربران روی آن کار میکنند، این بخش اندازه ها و انواع گوناگونی دارد که در مقاله انواع کابین کلایمر آنها را معرفی کرده ایم.
از این دستگاه برای کار روی نمای ساختمان و انجام عملیات هایی مانند نماشویی، تعمیر نما، سیمان کاری، نصب شیشه ها و.. استفاده میشود. به دلایل حساسیت بالای کار روی نما بسیار ضروری است که با استفاده از وسیله ای دستگاه را متعادل سازیم. این وسیله وزنه های نگهدارنده کلایمر هستند.
سازه های نگهدارنده قطعه ای در این دستگاه هستند که آن را روی ارتفاع نگه میدارند و از سازه های تکلسکوپی و همچنین وزنه های تعادلی هم برای اینکار استفاده میکنند.

تصفیه آب کشاورزی و نمک زدایی آب در مناطق دریایی

تصفیه آب کشاورزی در مناطق دریایی یکی از چالش های برزگ است، از آنجایی که آب شور دریا به مناطق اطراف دریا نفوذ میکند و تاثیرات منفی زیادی در میزان تولیدات کشاورزی میگذارد، به همین دلیل در این نوشته دلایل اهمیت نمک زدایی آب و روش های آن را بررسی میکنیم.نفوذ آب شور دریا به زمین های کشاورزی خصوصا در مکان هایی که آب شیرین در دسترس نیست و یا در کرانه دریا قرار دارد، آسیب های زیادی به کشاورزی در این مناطق میزند و با ترکیب شدن با املاح معدنی مورد نیاز برای رشد گیاهان، فرایند رشد آنها را مختل میکند.

آموزش نصب موتور ماشین لباسشویی


در این مقاله به نحوه نصب موتور لباسشویی میپردازیم، چنانچه قصد نصب موتور لباسشویی را دارید و دانش فنی در این زمینه دارید، با خواندن این مقاله میتوانید به نصب موتور لباسشویی بپردازید. اگر خودتان نمیتوانید به این کار بپردازید میتوانید از طریق صفحه درخواست تعمیرکار درخواست خود را برای ارسال تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ را ثبت نمایید.موتورهای لباسشویی در دو حالت 6 فیش و 5 فیش در بازار موجود هستند، اگر از نواع 5 سوکت استفاده میکنید، باید توجه داشته باشید که این 5 فیش نباید راه ارتباطی با بدنه داشته باشند. برای اینکه تست کنید که آیا موتور لباسشویی سالم است یا خیر باید آن را به وسیله اهم متر تست نمایید، در تمام سوکت های این قطعه باید جریان وجود داشته باشد.پیش از تعویض موتور خوب است که با انواع آنها آشنایی داشته باشید، 1- موتور آسنکرون 2- موتور سنکرون 3- موتور اینورتر


کنترل ۳۶۰ درجه ای خانه با قفل الکترونیکی


قفل های الکترونیکی محصولات امنیتی هستند که بیشتر افراد تصور میکنند تنها برای امنیت درب ها کاربرد دارند اما این قفل ها ویژگی های ظریف دیگری هم دارند که در ادامه این نوشته آنها را بررسی کردیم.این قفل ها به عنوان دستیار های خانه محسوب میشوند و زمان هایی که خانه نیستید از خانه شما در برابر تهدیدات خارجی محافظت میکند، حتی  میتوانید از راه دور دسترسی ورود و خروج با استفاده از قفل صادر نمایید.برخی از این قفل ها امکان کنترل به وسیله دستورات صوتی را هم دارند و با استفاده از هوشمند سازی عمل میکنند.